Minőségpolitika

 

 

A folyamatos fejlesztés, innovatív megoldások alkalmazása a folyamat- és szervezetfejlesztés területén is jellemző.

 

Szolgáltatás központú, magas minőségi szintet képviselő beszállítói tevékenységünk fontos pillére az a minőségkultúra, ami lehetővé teszi, hogy a vevő az általa akár csak elképzelt terméket versenyképes áron és a megadott időben kaphassa meg.

 

Működésünket Integrált Irányítási Rendszer (IIR) szabályozza, mely magába foglalja az ISO 9001:2008, az EN 9100:2009, az ISO 14001:2004 továbbá az EFQM elemeit.

 

A folyamatokat három csoportba osztjuk: menedzsment folyamatok, fő folyamatok, támogató folyamatok.

 

A szervezetet a menedzsment folyamatok fogják át, melyek közül az irányítási folyamat vezérli mind az operatív, mind a stratégiai megvalósulást.

 

Menedzsment folyamatok: irányítás, gazdálkodás.
Fő folyamatok: marketing, termékinnováció, gyártáselőkészítés, gyártás, minőségirányítás megvalósítása.
Támogató folyamatok: humánerőforrás kezelés, logisztika, gyártóeszköz biztosítás, informatika, környezeti tevékenységek.

 

Alvállalkozóinkat és beszállítóinkat a minőségirányítási rendszerük kiépítésében támogatjuk.

 

A folyamatainkat az érdekelt felek – vevők, beszállítók, hatóságok, társadalom szereplői – igényei, elvárásai határozzák meg.